Pisemne oferty należy składać w sekretariacie Pszczyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Pszczynie przy ul. Dobrawy 1 w terminie do dnia 16.05.2025 r. do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko: Członek Zarządu – Główna/y Księgowa/y.
Podstawowe wymagania stawiane kandydatom:
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (rachunkowość i finanse).
Staż pracy 8 lat w tym min. 2 lata na stanowisku Głównego księgowego/księgowej lub zastępcy Głównego księgowego/księgowej.
Biegła znajomość ustawy o rachunkowości i umiejętność realizacji wynikających z niej obowiązków.
Wiedza i umiejętność prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programów księgowo-finansowych.
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Oferta musi zawierać:
1. Imię i nazwisko.
2. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i praktykę zawodową.
3. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
4. Oświadczenie o braku przeciwskazań do pełnienia funkcji kierowniczych.
5. Określenie możliwego terminu rozpoczęcia pracy.
6. Dane kontaktowe.
7. Oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z wyborem na stanowisko: Członek Zarządu – Główna/y Księgowa/y.
Szczegółowy zakres wymagań stawianych kandydatom oraz dotyczących formy i treści złożonej oferty określa uchwała Rady Nadzorczej PSM nr 13/2025 z dnia 22.04.2025 r. udostępniona na stronie internetowej Spółdzielni www.psm.pszczyna.pl. Informacji w tym zakresie udziela Kierownik Działu Ogólnego. Natomiast szczegółowych informacji dot. działalności Spółdzielni oraz zakresu obowiązków na w/w stanowisku pracy udziela Prezes Zarządu Spółdzielni. Telefon kontaktowy 32 210 13 09.
Plik uchwały >>>Uchwała nr 13/2025<<<